Openstaande vacature voor:
Coördinator Front-Office
Als Coördinator Front-Office ben je bij Trompenburg Tuinen en Arboretum eindverantwoordelijk voor alles wat te maken heeft met publiekszaken, winkel en onze eigen horeca in het entreegebouw. Van kaartverkoop tot bemensing van de front-office, van het assortiment en inrichting van de Tuinwinkel en het Tuincafé tot de administratie. Jij bent met het kleine team van professionals en vrijwilligers het 1e visitekaartje van Trompenburg. Gastgerichtheid, planning, aandacht voor details, commercieel denken en pro-activiteit zijn dan ook belangrijke onderdelen van deze functie. Voor deze baan zijn wij op zoek naar een sterke persoonlijkheid, die op motiverende wijze het team van zowel professionals als vrijwilligers kan motiveren en coachen zodat we onze dienstverlening naar een nog hoger niveau tillen. En die daarnaast er ook voor zorgt dat alles “aan de achterkant” op administratief vlak tevens op rolletjes loopt, bijvoorbeeld met onze ticketting-partner.
Je komt te werken in een gezellig klein team ondersteund door diverse vrijwilligers, waarin je om moet kunnen gaan met piek en dal momenten door het jaar heen. Een omgeving waarin je je vakkennis kwijt kunt, maar je je ook nog verder kunt ontwikkelen.
Het is een veelzijdige én uitdagende job waarin je coördineren, aansturen en meewerken combineert. Stressbestendigheid, uitmuntende people skills, flexibiliteit en snel kunnen schakelen zijn essentieel.
Jij:
Houdt graag meerdere ballen tegelijkertijd hoog; jij bewaakt altijd het overzicht.
- Bent een kei in organiseren en coördineren, werkt nauwkeurig, efficiënt en resultaatgericht.
- Hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een winkel, hotel, museum of andere publieksattractie etc. Ervaring met het werken met vrijwilligers is een pre.
- Beschikt over minimaal een HBO diploma in de richting van retail, toerisme of hotelmanagement (andere studierichtingen zijn geen enkel probleem als je door je ervaring kan laten zien dat je de perfecte kandidaat bent)
- Bent flexibel; Inzetbaar voor 3/4 dagen variërend doordeweeks/in de weekenden (primair overdag en soms ’s avonds).
- Bent een zelfstandige, proactieve aanpakker en een initiatiefrijke doorzetter.
- Beschikt over een positieve en servicegerichte instelling en een goede dosis enthousiasme.
- Bent communicatief sterk, kan een boodschap goed overbrengen en beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (overige talenkennis is een pré).
- Denkt commercieel en denkt in termen van upselling en crosselling.
- Bent digitaal vaardig, oftewel kan goed overweg met verschillende digitale systemen en maakt je deze ook snel eigen (ervaring met Ticketteam is een pré) en kan sowieso goed overweg met Microsoft Office 365.
- Bent bij voorkeur in bezit van een BHV diploma of bent bereid dit te halen.
- Bent graag een inspiratie voor anderen en je hebt ervaring met het begeleiden van stagiairs.
- Hebt uiteraard liefde voor de natuur, interesse in tuinen en een redelijk goede plantenkennis.

Wat bieden wij
Om te starten uiteraard de mooiste locatie van Rotterdam, bijdragen aan het behoud van De Tuin van Rotterdam is motivatie voor alle vaste en vrijwillige medewerkers.
Heb je interesse in natuur, planten, biodiversiteit? Dan kan je naast je werkzaamheden ook veel leren van wandelingen met leden van ons tuinteam of de rondleiders.
Daarnaast bieden wij een super divers en gezellig team, gratis toegang tot de tuin met 1 introducee in je vrije tijd, 10% korting in de winkel en een marktconform salaris.
Weet jij iemand die perfect is voor deze toffe baan? Deel het via:
ANBI
RSIN 002769098

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Trompenburg Tuinen & Arboretum
Honingerdijk 86 (beneden)
3062 NX Rotterdam
Tel: 010 – 233 01 66
E-mail: tuin@trompenburg.nl